Banner 980x90

Liepājniece iegūst "Zelta Zivtiņas" loterijas galveno balvu "Fiat 500"

Noslēdzoties draudzīgākās un izdevīgākās sarunu kartes Zelta Zivtiņa grandiozajai vasaras loterijai, kurā piedalījās vairāk nekā 200 000 Zelta Zivtiņas lietotāju, izlozēta tās galvenā balva - automašīna Fiat 500 koši dzeltenā krāsā. Automašīnu laimējusi Iveta Skribāne no Liepājas. Viņa visas vasaras garumā loterijai nosūtīja tikai trīs pieteikuma īsziņas.
Zelta Zivtiņas vēsturē lielākā un vērtīgām balvām bagātākā loterija norisinājās trīs starpizlozes kārtās, katrā no tām izlozējot Electra velosipēdus, Vespa motorollerus, mobilos telefonus un citas lieliskas balvas, un vienā galvenajā izlozē, kurā varēja laimēt saulaini dzelteno automašīnu Fiat 500.

"Kad man piezvanīja no Zelta Zivtiņas, lai apsveiktu ar uzvaru, es neticēju, ka tas tiešām ir noticis! Sākumā domāju, ka mani vienkārši izjoko. Tagad noteikti pēc iespējas ātrāk centīšos iegūt autovadītāja apliecību, lai ar savu jauno auto varētu vizināties pa Liepāju!" teica Zelta Zivtiņas Lielās vasaras loterijas galvenās balvas ieguvēja Iveta Skribāne.

Savukārt 3.izlozes galveno balvu - motorolleri - ieguva Lana Puriņa no Kuldīgas. ZZ Loterijas izloze tika organizēta četros posmos, no kuriem pēdējais notika 13.septembrī. Zelta Zivtiņas vasaras loterijā kopumā tika izlozētas 4234 dažādas balvas, tostarp automašīna Fiat 500, 3 Vespa motorolleri, 30 Electra riteņi un 600 mobilie telefoni Samsung Corby.

Loterijas dalībnieki laimētās balvas varēs saņemt Tele2 klientu apkalpošanas centros un pie Tele2 dīleriem līdz 2010. gada 15.oktobrim.
Jautājumu vai neskaidrību gadījumā lūgums sazināties ar Tele2 diennakts informatīvo dienestu, zvanot uz tālruņa numuru 676.

Par "Zelta Zivtiņu":
Zelta Zivtiņa bija pirmā priekšapmaksas mobilo sakaru karte Latvijā (1998). Zelta Zivtiņa pirmā piedāvāja viesabonēšanu ārvalstīs (2003), pakalpojumu "Trīs draugi" (2006) un īpašu tarifu plānu "ZZ Pēcmaksa" (2008). Zelta Zivtiņa ir atzīta par labāko telekomunikāciju zīmolu Latvijā (Baltic Brand Formula 2007), tā saņēmusi Cicerona balvu (2007), kā arī mārketinga efektivitātes konkursa Password 2007 galveno balvu kā labākā mārketinga kampaņa Latvijā. Zelta Zivtiņas reklāmas seriāls, kura varoņu dzīvokļa stilā iekārtots arī tramvajs-dzīvoklis, tika aizsākts 2005. gada novembrī. Skatītājiem ir parādītas jau 172 sērijas.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)