50 gadus aizmirsti kokteiļi atkal ir modē
Kokteiļu eksperts atklāj, ka saldie dzērieni vairs nav tik pieprasīti, cilvēkiem vairāk piemīt tendence izvēlēties ko stiprāku un rūgtāku. Ikreiz, kad savā dzērienu kartē viņš iekļauj rūgteni saldus dzērienus, tie kļūst par īstiem bestseleriem. Tie pēc būtības ir vecmodīgi dzērieni, bet turas pieprasītāko sarakstā, piemēram, džina un vermuta mikslis – Negroni. Vēl pirms desmit gadiem šo kokteili nebūtu iespējams pārdot, bet gaumes mainās. Pēc saviem novērojumiem Klemms atklāj, ka tagad vispieprasītākie ir kokteiļi, kurus pasniedza sešdesmitajos gados un kuri jau 50 gadus bija aizmirsti, bet tagad piedzīvo savu popularitātes atdzimšanu. Kokteiļu kurators uzskata, ka katrā bārā vajadzētu piedāvājumā iekļaut "vecmodīgos dzērienus", viens no tiem "Old Fashioned", jo tiem ir tendence atkal atgriezties modē. Šī atdzimušā kokteiļa sastāvā ir augstas kvalitātes viskijs.
Attīstoties "dzeršanas kultūrai", pat parasti bāri ir dažādojuši un paplašinājuši savu piedāvājumu, kas klientos veicina lielāku vēlēšanos pēc labas kvalitātes kokteiļiem. Ja, ieejot kokteiļbārā viena no izvēlēm ir kokteilis, kuru veido 20 sastāvdaļas, labāk izvēlieties vecmodīgos, vienkāršos dzērienus, tad Jūs būsiet uz pareizā ceļa. Turklāt cilvēkiem labāk patīk izvēlēties sev zināmus kokteiļus, kuru garša ir pazīstama un jau iecienīta.
Ir vērts pieturēties pie pazīstamiem brendiem, piemēram, augstākas kvalitātes grādīgie dzērieni kā viskijs. Ja kvalitatīvos alkohola zīmolus jauc ar sulām, nevar izbaudīt to īpašo garšu.
Uz sarakstu