Banner 980x90

Goodyear prezentē kravas automašīnu ziemas riepas

ULTRA GRIP MAX atbilst simbola "3-Peak-Mountain-Snowflake" prasībām pat tad, ja tām ir 50% nodilums Goodyear laidis klajā jaunas kravas automašīnu ziemas riepas ULTRA GRIP MAX. 

Tās radītas, lai palīdzētu autoparku operatoriem tikt galā ar problēmu ziemā, proti, mobilitāti. Jaunajām riepām ir par 40% labāka saķere, kad tās nodilušas līdz pusei, kā arī par 15% lielāks nobraukuma potenciāls. J

aunās Goodyear ziemas riepas nodrošina labu saķeri aukstajā sezonā pat tad, ja tās ir nodilušas. Stūres ass riepas ULTRA GRIP MAX S, piedziņas ass riepas ULTRA GRIP MAX D un piekabju riepas ULTRA GRIP MAX T ir speciali radītas kravas automašīnu ziemas riepas ar oficiālo "3-Peak-Mountain-Snowflake" (3PMSF) simbolu, kas norāda – tās piemērotas lietošanai lielā sniegā, un ar simbolu "M+S".

Riepas atbilst 3PMSF prasībām pat tad, ja tās ir nodilušas par 50%. Pateicoties unikālajām iezīmēm, jaunās Goodyear ziemas riepas palīdz kravas automašīnu vadītājiem un autoparku operatoriem turpināt uzsākto ceļu mierīgi. Autoparki ziemā novērtē labu saķeri Goodyear veiktā aptauja liecina – 68% aptaujāto autoparku uzskata, ka ziemas riepas palīdz uzlabot viņu sniegumu ziemas sezonā. Svarīgākais kravas automašīnu ziemas riepu kritērijs ir saķere sniegā. 50% to norāda kā svarīgāko faktoru. Rezultāts ņemts vērā, izstrādājot jauno klāstu ULTRA GRIP MAX, kas sniedz par 40% labāku saķeri.

Jaunās ULTRA GRIP MAX tehnoloģijas palīdz autoparkiem turpināt ceļu Līdz ar jaunajām ULTRA GRIP MAX riepām tiek ieviestas arī divas jaunas Goodyear tehnoloģijas: IntelliMax bloku tehnoloģija un IntelliMax malu tehnoloģija. Tās nodrošina jaunajām kravas automašīnu ziemas riepām uzlabotu saķeri visā riepas kalpošanas laikā. IntelliMax bloku tehnoloģija ietver gareniskus rombveida blokus ar dažādu dziļumu konturētām rievām, kas nodrošina atšķirīgu cietību dažādās bloka vietās un maksimālu rievu atvēršanos saskarē ar virsmu, uzlabojot saķeri ar sniegu un ledu. Kad riepa saskaras ar ceļu, konturētās rievas "saslēdzas", nodrošinot vienmērīgu nodilumu un lielu nobraukuma potenciālu. IntelliMax malu tehnoloģija iekļauj pakāpeniski sašaurinātus rievu leņķus, kas tādējādi veido daudz "satverošu" malu optimālai riepas saķerei ar ceļu (it īpaši uz slidenām virsmām). Īpaši skarbiem ziemas apstākļiem izstrādātās ULTRA GRIP MAX riepas atbilst stingrām prasībām, tādēļ to sāni apzīmēti ar 3PMSF simbolu. Tas ir augstākais atzītais kravas automašīnu ziemas riepu standarts.

Pateicoties novatoriskajiem materiāliem un protektora zīmējumam, nozīmīgākā riepu iezīme ir spēja kvalitatīvi funkcionēt visu kalpošanas laiku. Piedziņas ass riepas ULTRA GRIP MAX D atbilst stingrajām ziemas riepu marķējuma prasībām pat tad, ja tās ir nodilušas par 50%.

"Mobilitāte ir ļoti svarīgs rādītājs komerctransportam, it īpaši ziemā. Turklāt autoparku operatori meklē ziemas riepas, kas nodrošina labu saķeri sniegā," stāsta Ziemeļvalstu mārketinga daļas vadītājs Hindreks Piks (Hindrek Pikk). "Mūsu jaunais klāsts ULTRA GRIP MAX ar 3PMSF marķējumu nodrošina to, ko klienti sagaida no kravas automašīnu ziemu riepām, – labu saķeri. ULTRA GRIP MAX D atbilst Eiropas oficiālajam kravas automašīnas ziemas riepu standartam pat tad, ja tās ir nodilušas par 50%."

ULTRA GRIP MAX S – par 30% labāka saķere Jaunās ULTRA GRIP MAX S stūrējošās ass riepas nodrošina lielisku stabilitāti pagriezienos un bremzēšanu uz apsnigušiem un apledojušiem ceļiem, ļaujot turpināt ceļu pat skarbākajos ziemas apstākļos. Tām ir par 5% labāka saķere sniegā un tāds pats nobraukuma potenciāls kā priekštecim Goodyear ULTRA GRIP WTS. Turklāt par 50% nodilušām riepām ir par 30% labāka saķere nekā priekštecim.

Protektoram ir optimizētas, ar datormodelēšanu izstrādātas padziļinājuma kontūras, kas nodrošina optimālu spiediena sadali. Ar datormodelēšanas palīdzību ir optimizētas arī protektora bloku ģeometriskās īpašības un cietība, uzlabojot vadību gan pagriezienos, gan kopumā. Dziļo, liekto "lāpstiņu" tehnoloģija nodrošina labu bremzēšanu un saķeri sniegā visu riepas kalpošanas laiku. Bremzēšanu un saķeri sniegā vēl vairāk uzlabo riņķveida rievu malas, kas padara protektora virsmu stūraināku. Uzlabots ir arī protektora izvietojums, cietība, neslīdēšanas un ģeometriskās īpašības, nodrošinot mobilitāti un nobraukuma potenciālu. Jaunās riepas ULTRA GRIP MAX S pirmie pieejamie izmēri būs 315/80R22.5 un 315/70R22.5 (lielas noslodzes versija). ULTRA GRIP MAX D – ļoti laba saķere sniegā, pat ja riepas ir nodilušas par 50% Jauno piedziņas ass riepu ULTRA GRIP MAX D galvenā priekšrocība ir spēja saglabāt labu saķeri sniegā, pat ja riepa ir nodilusi. Salīdzinot ar iepriekšējo versiju, jaunajām Goodyear ziemas riepām ir par 40% labāka saķere sniegā, kad protektors ir nodilis par 50%.

Iespaidīgo saķeri, kas saglabājas līdz pat riepas kalpošanas laika beigām, nodrošina jauna protektora rievu formas tehnoloģija. Tā kā to vēl papildina dziļo "lāpstiņu" tehnoloģija, ULTRA GRIP MAX D atbilst 3PMSF prasībām, kad protektors ir nodilis par 50%. 

ULTRA GRIP MAX D nobraukuma potenciāls ir par 15% lielāks nekā priekštecim, un tādējādi samazinās izmaksas attiecībā pret veikto attālumu.

Līdzīgi kā stūres ass versijai ar datormodelēšanu izstrādātās padziļinājuma kontūras nodrošina optimālu spiediena sadali. Bloku savienotājelementu ģeometriskās īpašības uzlabo vadību pagriezienos un padara protektora stingrību vienmērīgāku. ULTRA GRIP MAX D V veida braukšanas virzienā izvietotais protektora zīmējums samazina troksni un uzlabo saķeri. Līdzīgi kā stūres ass riepām riņķveida rievu malas padara protektora virsmu stūraināku un uzlabo bremzēšanu sniegā. Labos vadības sniegā un nobraukuma potenciāla rādītājus nodrošina uzlabotais protektora izvietojums, cietība, neslīdēšanas īpašības un izciļņu platums. Jaunās riepas ULTRA GRIP MAX D pirmie pieejamie izmēri būs 315/80R22.5 un 315/70R22.5. ULTRA GRIP MAX T – izcila sāniskā stabilitāte un saķere sniegā Jaunās piekabju riepas ULTRA GRIP MAX T ir paredzētas skarbiem ziemas apstākļiem. Tās nodrošina lielisku sānisko stabilitāti un saķeri sniegā. ULTRA GRIP MAX T protektoru raksturo robusti sānu elementi, piecas zigzagveida rievas un liels skaits mazu S veida rieviņu. Protektors nodrošina labu saķeri, it īpaši uz apsnigušiem un apledojušiem ceļiem, kā arī palīdz saglabāt šīs īpašības, riepām nodilstot. Jaunās Goodyear piekabju ziemas riepas ir pieejamas divos iecienītos izmēros: 385/55R22.5 160K (158L) un 385/65R22.5 160K (158L). ULTRA GRIP MAX T atbilst visstingrākajām kravas automašīnu ziemas riepu prasībām; tās rotā oficiālais 3PMSF simbols, kas liecina par piemērotību lietošanai lielā sniegā, kā arī simbols "M+S". Par Goodyear Goodyear ir viens no lielākajiem riepu ražotājiem pasaulē. Kompānija nodarbina aptuveni 67 000 cilvēku, un tās izstrādājumi tiek ražoti 50 ražotnēs 22 pasaules valstīs. Divos inovāciju centros, kas atrodas Akronā (Ohaijo štatā) un Kolmārbergā (Luksemburgā), tiek izstrādāti moderni produkti un pakalpojumi, kas nosaka nozares tehnoloģiju un snieguma standartu. Eiropā Goodyear Dunlop riepu klāstā komerctransportam un autobusiem ir vairāk nekā 400 dažādu riepu vairāk nekā 55 izmēros. Daudzi pasaules vadošie komerciālo transportlīdzekļu ražotāji, piemēram, DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania un Volvo, uzstāda Goodyear riepas kā standartaprīkojumu. Goodyear piegādā riepas arī visiem vadošajiem piekabju ražotājiem. Ar pakalpojumu Fleet First, kurā ir iekļauts TruckForce servisa tīkls, ServiceLine 24 h tehniskā palīdzība uz ceļa, FleetOnlineSolutions interneta pārvaldības sistēma un Goodyear riepu atjaunošanas tehnoloģijas, Goodyear nodrošina vienu no plašākajiem specializēto pakalpojumu klāstiem nozarē. Lai iegūtu vairāk informācijas par Goodyear un tās izstrādājumiem, apmeklējiet www.goodyear.com.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)